Jak trafić

Jak trafić do klubu Puncher Wrocław. Widok klubu z góry.

Jak trafić? Lokalizacja Klubu Puncher Wrocław znajduje się w samym centrum miasta, niedaleko Pasażu Grunwaldzkiego.

Jak trafić do Klubu Puncher Wrocław? Siedziba w pobliżu trzech węzłów komunikacyjnych umożliwia dogodny dojazd praktycznie z każdej części Wrocławia. Żeby dotrzeć do Klubu korzystając z komunikacji miejskiej trzeba, wysiąść na jednym z pobliskich przystanków na:
Rondzie Reagana, ul. Szczytnickiej, skrzyżowaniu ulic Piastowskiej i Sienkiewicza, skrzyżowaniu ulic Górnickiego i Sienkiewicza lub skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Sienkiewicza. Na ul. Piastowskiej i skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza i Wyszyńskiego znajdują się również parkingi Rowerów Miejskich. Z przystanku jest około pięć minut pieszo.

Jak trafić do klubu Puncher Wrocław. Widok wejścia do bramy wjazdowej, idąc od ulicy Szczytnickiej.

Jak trafić do klubu Puncher Wrocław idąc od strony ulicy Marii Skłodowskiej-Curie:

Rozpoczynamy od Ronda Reagana i idziemy ulicą Marii Skłodowskiej-Curie. Po prawej stronie mijamy kolejno: Pasaż Grunwaldzki, stację benzynową Orlen oraz biurowiec Nobilis. Tuż za biurowcem skręcamy w prawo w ulicę Mikołaja Reja. Jeśli przemieszczasz się z drugiej strony, idąc ulicą Szczytnicką od ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w stronę Ronda Reagana, przed biurowcem Nobilis skręć w lewo, zostawiając Pizzę Hut za sobą.

Idąc dalej, po prawej stronie mijasz dwa budynki z czerwonej cegły. Pierwszy, nowoczesny, to Miejska Biblioteka Publiczna, a w drugim mieści się Zespół Szkół nr 8 oraz Liceum Ogólnokształcące nr XVI. Przechodzisz przez skrzyżowanie z ulicą Grunwaldzką. Po prawej stronie zobaczysz pierwszą dużą bramę wjazdową. Po około 20 metrach skręć w prawo w drugą bramę wjazdową pomiędzy klatkami Reja 13 i Reja 15.

Jak trafić do klubu Puncher Wrocław. Widok wejścia do bramy wjazdowej, idąc od ulicy Sienkiewicza.

Jak dotrzeć do klubu Puncher Wrocław idąc od strony ulicy Nowowiejskiej:

Podążając ulicą Mikołaja Reja, dochodzisz do skrzyżowania z ulicą Henryka Sienkiewicza. Po lewej stronie mijasz sklep Żabka. Przechodząc przez skrzyżowanie mijasz Bank BPS, obok którego znajduje się bankomat. Po niespełna 100 metrach skręć w lewo w drugą bramę wjazdową pomiędzy klatkami Reja 13 i Reja 15.

Jak trafić do klubu Puncher Wrocław. Widok bramy wjazdowej na podwórko.

Aby dostać się na podwórko, na którym znajduje się klub Puncher Wrocław:

Wejdź w bramę wkomponowaną w szereg budynków, znajdującą się pomiędzy klatkami Reja 13 i Reja 15. Jest to charakterystyczny punkt orientacyjny, przez który należy przejść, aby dotrzeć do klubu Puncher Wrocław. Zaniedbane, obskurne ściany pokryte łuszczącą się farbą oraz licznymi graffiti bardziej przypominają teren działania gangów niż wejście do uczniowskiego klubu sportowego. Całość sprawia wrażenie miejsca, które od dawna nie było remontowane, nadając mu surowy i nieco niepokojący charakter, mogący budzić pewne obawy u przechodniów. Jeśli się nie wystraszyłeś, idź dalej.

Jak trafić do klubu Puncher Wrocław. Brama wjazdowa na podwórko klubu Puncher Wrocław.

Na końcu wąskiej, ciemnej bramy, w oddali zobaczysz niski budynek obrośnięty winobluszczem. Przed nim, wśród zieleni, znajduje się mała drewniana konstrukcja, przypominająca szopę lub garaż.

Jak trafić do klubu Puncher Wrocław. Widok po wyjściu z bramy wjazdowej.

Gdy wejdziesz na podwórko, po lewej stronie zobaczysz parterowy, jasnoszary budynek, w którym mieści się nasza sala.

Jak trafić do klubu Puncher Wrocław. Widok klubu.

Jak wejść do klubu Puncher Wrocław:

Aby dostać się do klubu „Puncher Wrocław,” skręć w lewo. Na samym końcu, tuż przed garażami, po prawej stronie znajdziesz wejście. Nad nim znajduje się okrągły szyld z logo klubu.

Jak trafić do klubu Puncher Wrocław. Widok wejścia do klubu.

Z dokładną mapka lokalizacji Klubu Puncher Wrocław można zapoznać się w dziale „Kontakt”

Prosimy nie wjeżdżać samochodami na teren podwórka!!!

Niestety Klub Puncher Wrocław nie zapewnia parkingu. Przy bramach wjazdowych ustawione są znaki zakazu wjazdu. Zdarzały się przypadki odholowywania pojazdów. Oprócz znacznych niedogodności, wiąże się to z poniesieniem przez właściciela bardzo dużych kosztów. Dodatkowo nagminne zajmowanie miejsc parkingowych mieszkańcom, generuje niepotrzebne konflikty. Niejednokrotnie miały miejsce sytuacje uszkodzeń pojazdów oraz przebijania ogumienia.

Samochody prosimy parkować na okolicznych ulicach: Reja, Grunwaldzkiej i Sienkiewicza. Posiadaczom droższych pojazdów zalecamy korzystanie z płatnego parkingu Pasażu Grunwaldzkiego.