O zapisach

Zapisy do sekcji rekreacyjnych i zawodniczych we Wrocławiu

 

Kiedy i jak można się zapisywać na treningi Muay Thai, Kickboxingu, Boksu i MMA w Klubie „Puncher Wrocław”?

Zapraszamy chętnych do udziału w zajęciach wszystkich naszych sekcji: Muay Thai, MMA, K-1, Kickboxingu i Boksu. Aby spróbować swoich sił należy przyjść 15 min przed danymi zajęciami do  siedziby klubu na ul. Reja 13f. Nabory odbywają się przez cały rok! W każdym okresie można dołączyć do trenujących bez obawy, że nie zdołamy nadrobić przerobionego materiału. Zazwyczaj na sali jest dwóch instruktorów, z których jeden uczy podstaw nowo przybyłych, a drugi prowadzi trening z pozostałymi uczestnikami.

 

Ile kosztują treningi w Klubie Puncher Wrocław?

Miesięczna składka członkowska upoważnia do uczestnictwa we wszystkich sekcjach rekreacyjno-szkoleniowych Klubu bez ograniczeń ilościowych oraz do korzystania z urządzeń siłowych w godzinach działalności Klubu. Jedynym ograniczeniem jest poziom zaawansowania ćwiczącego. Szczegółowa rozpiska znajduje się w dziale „Cennik”

    • Miesięczna składka członkowska wynosi 100 zł.
    • Jednorazowa składka członkowska 17 zł.
    • Honorujemy programy Benefit Multisport, Fit Profit, OK System, Fit Flex.

 

W jaki sposób można korzystać z programów Benefit Multisport, Fit Profit, OK System, Fit Flex?

Uczestnik posiadający wyżej wymienione programy:

    • Nie musi rezerwować wizyt, ani umawiać się telefonicznie przed danym treningiem
    • Przychodzi przed treningiem z kartą danego programu i dowodem osobistym, który musi bezwzględnie okazać przy rejestracji na portierni
    • Nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów
    • Przy pierwszej wizycie musi wypełnić standardową deklarację członkowską klubu
    • Może uczęszczać na dowolną ilość treningów, o ile dany program nie narzuca ograniczeń

 

Czy istnieje możliwość skorzystania z próbnego treningu?

Niezdecydowani mogą skorzystać z próbnego treningu, przed którym muszą uiścić jednorazową kaucję w wysokości 17 zł. W przypadku pozytywnej decyzji o wstąpieniu w nasze szeregi, kaucji wpływa na poczet miesięcznej składki członkowskiej, która jest naliczana od następnego treningu. Rozwiązanie to sprawia, iż taki trening jest darmowy. W przypadku rezygnacji kaucja jest traktowana jako jednorazowa opłata.  Szczegółowa rozpiska znajduje się w dziale „Cennik”

 

Kto może uczestniczyć w treningach grupy średniej i zawodniczej?

Treningi grupy średniej i zawodniczej są przeznaczone dla ćwiczących reprezentujących odpowiedni poziom zaawansowania. Warunkiem uczestnictwa w tych grupach jest zakwalifikowanie przez kadrę trenerską. Dodatkowo ćwiczący na grupie zawodniczej powinni posiadać aktualne badania lekarskie i uregulowaną sytuację przynależności do innych klubów.

 

Co powinny wiedzieć osoby niepełnoletnie?

Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w zajęciach tylko za zgodą rodziców lub prawnych opiekunów. Na pierwszy trening powinny dodatkowo przynieść odręcznie napisane oświadczenie napisane i podpisane przez rodzica lub prawnego opiekuna o treści:

Ja (imię i nazwisko) …………………………….  legitymujący/legitymująca się dowodem osobistym nr  (seria i numer) ……………………………..   zezwalam mojemu dziecku (imię i nazwisko) …………………………….    na próbny trening w klubie „Puncher Wrocław”.

(data i czytelny podpis) ……………………………….

 

Co zabrać na pierwszy trening?

Na początek wystarczy tylko podstawowy strój sportowy jak: koszulka, spodenki lub dres, ręcznik oraz bezwzględne ściągnięcie wszelkiego rodzaju biżuterii: kolczyków, łańcuszków, bransoletek. Treningi odbywają się na macie, bez obuwia. Osobom rozpoczynającym treningi przez pewien czas nie będzie potrzebny żaden sprzęt ochronny.

 

Kiedy zakupić sprzęt ochronny?

Początkowy okres treningu poświęcony jest głównie nauce podstawowych ruchów i adaptacji organizmu do dalszego wysiłku. W związku z tym nie jest potrzebny żaden sprzęt ochronny! Gdy poziom ćwiczących pozwala na dalsze szkolenie instruktorzy zalecają zaopatrzenie się w sprzęt treningowy: rękawice do treningu z partnerem, rękawice do pracy na przyrządach, ochraniacze stopa -piszczel, ochraniacz krocza, zębów i kask. Prosimy nie kupować sprzętu bez uprzedniej konsultacji z kadrą trenerska. W internecie lub marketach znajduje się wiele rękawic i ochraniaczy, nie nadających się do bezpiecznego treningu. Część z nich to zabawki lub modele do walk zawodowych charakteryzujące się płaskim, twardym wypełnieniem. Osoby z takim sprzętem nie będą dopuszczane do ćwiczeń z partnerem!

Zapraszamy do zapisów na kickboxing i boks we Wroclawiu

 

Jestem osobą początkującą i chcę trenować MMA. Od czego zacząć?

Nauka Mieszanych Sztuk Walki to skomplikowany i bardzo złożony proces. Osoba początkująca musi w pierwszej kolejności opanować poszczególne techniki stójkowe oraz grapplingowe takie jak: uderzanie, kopnięcia, sprowadzenia, rzuty oraz obrony przed nimi. Najkorzystniejszym, a zarazem najszybszym wariantem nauczania powyższych elementów jest szkolenie i doskonalenie ich podczas oddzielnych treningów stójkowych i grapplingowych. Dopiero po opanowaniu ich przynajmniej w stopniu średnim powinno się przystępować do ich łączenia. Można rozpocząć od zajęć Muay Thai i Kickboxingu na godz. 17.00 i w miarę możliwości zostać na drugi trening parterowy na godz. 18.15. Można uczęszczać naprzemiennie na treningi stójkowe i grapplingowe.

 

Ile razy w tygodniu trzeba chodzić na treningi?

Nie narzucamy ćwiczącym jakiegokolwiek reżimu treningowego. Można trenować nawet dwa razy dziennie przychodząc na różne grupy, jak również można trenować raz w tygodniu. Odpowiedzialność za efekty i postępy w nauczaniu spoczywa głównie na trenującym i jest ściśle związana z nakładem pracy włożonym w treningi. Naszym zdaniem, trzy treningi w tygodniu to minimalna ilość potrzebna, aby w miarę szybko i przyzwoicie opanować materiał na poziomie rekreacyjnym.

 

Czy treningi są bezpieczne, czy nic mi się nie stanie?

Ćwiczący w Klubie” Puncher Wrocław” nie muszą się obawiać, ze wrócą do  domu „z podbitymi oczami”. Podchodzimy ze szczególną dbałością o sprawy bezpieczeństwa. Na początku nauka odbywa się zupełnie bezkontaktowo. W miarę opanowywania podstawowych technik wdrażamy je do treningu z partnerem. Na tym poziomie wyeliminowany jest element dowolności, wszystkie techniki  narzucane są przez prowadzących i wykonywane bardzo lekko. Osoby posiadające nieprawidłowy lub zużyty sprzęt ochronny nie są dopuszczane do jakiegokolwiek kontaktu. Różnego rodzaju walki zadaniowe oraz sparingi szkoleniowe zarezerwowane są tylko i wyłącznie dla uczestników grup bardziej zaawansowanych.

 

Czy można się zmęczyć na takim treningu?

Trening sportów walki na poziomie zawodniczym należy z pewnością do najcięższych i najbardziej energochłonnych form ruchu. To wpływa na szybką redukcję tkanki tłuszczowej, „wyrzeźbienie sylwetki” oraz w dalszym etapie na przyrosty muskulatury. Istotą i kluczem do sukcesu jest w dużej mierze perfekcyjne opanowanie techniki, czego nie można dokonać podczas skrajnego wysiłku. Osoba początkująca musi liczyć się z tym, iż treningi początkowe są raczej lekkie i ukierunkowane głównie na naukę. W miarę postępów poziom trudności wzrasta.